20/8-11 Rindingen på Annabell

Hejsan ingen!!

Idag var jag hos Olivia som har Bella. Det var jätte kul att var hon henne och prov rida Bella. Först så kom jag ditt sen så gick vi ut i stallet och la av våra gejer sen hämta vi hästarna ( Bella och Prinsen)  och börja borsta sen sadla vi och tränsa sen så hoppa vi upp och red uti skogen och i skogen så skritta,trava och galoppera vi det gick jätte snapt i galppen:D När vi kom hem från skogen så hoppa vi av och tog in hästarna i stallet och sadla av och tränsa av sen borsta vi lite och sen fick dom komma ut ihagen när vi hade släpp dom så gick vi in och åt soppa.mumms när vi hade ätit så gick vi ut och red lite i padocken men då sura hon lite så hon ville inte gå fram  men sen så och jag hoppa lite det var jätte kul sen gick vi in och tog en mack  sen så fodra vi dom sen så kom min pappa



MVH//Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0