Dagen

Hejsan!!<3
Idag har det inte hänt så mycket hemma hos mig jag har nästan bara slappat hemma.
Om ni nu vill vet mer om mig så fråga bara på nu på kommentarer får jag kommer både svara på fråger ovh anat.
r jag
Nu ska ni få gissa några fråger jag ställer och dom som gissar rätt på flest fråger kommer jag att skriva om i min blogg som jag har tillsammans med en annan.
  1. Hur lång är jag??
  2. Mitt andra namn?
  3. Hur måga syskon jag har
  4. Vad jag har för intresse??
  5. Hur gammal jag är??
Men om ni vet vad svaret är så får ni inte svara på frågan utan bara skriva (jag vet vad svaret är)
evlinaDet är jag på bilden så ni vet:)<33





MVH//Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0