skol dag

Idag så var det andra dagen i skolan.<3
Först så hade vi lektion som var musik och det var bara lite högljut men vi lärde oss en ny song på ett anat språk sen når det var klart så gick vi in  i vårt andra klassrum.
Efter lektionen var slut så gick vi på rast och när det ringde in så hade vi engelska och NO det var inte kul sen klockan 11.45 tror jag så gick vi till maten och åt sen när vi var klara så gick vi på rast.
Sen när det ringde in så hade vi svenska matte inte kul :(och efter var det idrott och sen klockan 15.00 så sluta vi och åkte med bussen hem.
När jag hade kommit hem så tog jag en glass och satt mig vid datan och titta lite på BDB.
Sen när mamma kom hem så åkte vi till fotbollen med Emma för hon skulle träna och jag sog och prata med Bögen,Linn,Mikaela och Hanna när Emmma var klar med träningen så åkte vi hem och jag och hon åt lite mat det  var jätte gott<3 :)






MVH// Kuken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0